Fikret Orman'dan Süleyman Seba paylaşımı!
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman 1-0 kazanılan Galatasaray derbisinin ardından büyük ilgi gören bir paylaşım yaptı.
2017.02.27 22:55 - Son Güncellenme: 2017.02.27 22:56 - Spor - HABER MERKEZİ
TT Arena'da Galatasaray'ı 1-0 yıkarak şampiyonluk yarışında büyük avantaj yakalayan Beşiktaş'ta maç sonrası Fikret Orman fırtınası vardı... Orman galibiyetin ardından instagram hesabından Beşiktaş'ın efsane başkanı Süleyman Seba'nın fotoğrafını paylaşarak 'Süleyman abi, evlatların burada merak etme' mesajını yazdı. Orman'ın bu paylaşımı sosyal medyada kısa sürede büyük ilgi gördü.