Fikret Orman'dan Ronaldinho açıklaması

Fikret Orman'dan Ronaldinho açıklaması

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, bir süredir gündemlerinde olan Ronaldinho konusuna açıklık getirdi.

2013.09.05 16:08 - Son Güncellenme: 2013.09.05 16:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fikret Orman'dan Ronaldinho açıklaması

Bir süredir Beşiktaş'ın gündeminde olan ancak transferi tamamlanamayan Ronaldinho ile ilgili Beşitkaş kanadından yeni bir açıklama geldi.

AA'nın haberine göre Başkan Fikret Orman, "Kulübü, Ronaldinho'yu devre arasına kadar bırakmama kararı aldı. O gün şartlar oluşursa yine konuşuruz. Bu, taraftarımıza verilmiş bir umut değildir. Biz mantık içinde hareket edeceğiz." dedi.

Beşiktaş, yaz transfer dönemi boyunca Ronaldinho için girişimlerde bulunmuş ancak başarılı olamamıştı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.05 16:08 - Son Güncellenme: 2013.09.05 16:09 - HABER MERKEZİ
A