Fikret Orman'dan bayram mesajı

Fikret Orman'dan bayram mesajı

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Ramazan Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı paylaştı.

2019.06.04 14:13 - Son Güncellenme: 2019.06.04 14:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fikret Orman'dan bayram mesajı

Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinde yayımlanan mesajda Fikret Orman, şu ifadeleri kullandı:

"İnsanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının daha da güçlendiği, milli ve dini duyguların ön plana çıktığı bayramlar; inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği özel günlerdir. Küskünlerin barıştığı, ihtiyaç sahiplerine yardım eli uzatıldığı, ailemiz, dostlarımız ve komşularımız ile olan bağımızı güçlendirdiğimiz bayramlar, ülkemizin birlik ve beraberliği için son derece önemlidir. Hep birlikte, sağlık, sevgi ve huzur dolu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, tüm camiamızın ve halkımızın Ramazan Bayramı'nı kutluyorum."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.06.04 14:13 - Son Güncellenme: 2019.06.04 14:18 - HABER MERKEZİ
A