Fikret Orman bir grup taraftara 3'lü çektirdi
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, 1-0'lık Gençlerbirliği galibiyeti sonrası taraftara üçlü çektirdi.
2016.02.23 08:45 - Son Güncellenme: 2016.02.23 08:46 - Spor - HABER MERKEZİ
00:14
İLGİLİ VİDEO
Fikret Orman 3'lu cektirdi!
Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Beşiktaş, Gençlerbirliği'ni 1-0 mağlup etti. Maç sonrası Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, bir grup siyah-beyazlı taraftara üçlü çektirdi. Maç sonrası stadyum çıkışında Başkan Orman, galibiyet sevincini taraftarlarla paylaştı. Fikret Orman stattan ayrıldığı sırada, aracına binmeden önce taraftarlara 3'lü çektirdi.