Fikret Orman bir grup taraftara 3'lü çektirdi

Fikret Orman bir grup taraftara 3'lü çektirdi

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, 1-0'lık Gençlerbirliği galibiyeti sonrası taraftara üçlü çektirdi.

2016.02.23 08:45 - Son Güncellenme: 2016.02.23 08:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fikret Orman bir grup taraftara 3'lü çektirdi
00:14 Fikret Orman 3'lu cektirdi!

İLGİLİ VİDEO

Fikret Orman 3'lu cektirdi!

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Beşiktaş, Gençlerbirliği'ni 1-0 mağlup etti. Maç sonrası Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, bir grup siyah-beyazlı taraftara üçlü çektirdi. Maç sonrası stadyum çıkışında Başkan Orman, galibiyet sevincini taraftarlarla paylaştı. Fikret Orman stattan ayrıldığı sırada, aracına binmeden önce taraftarlara 3'lü çektirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.23 08:45 - Son Güncellenme: 2016.02.23 08:46 - HABER MERKEZİ
A