FIFA yeşil ışık yaktı

FIFA yeşil ışık yaktı

FIFA yöneticisi Ömer Ongaro: F.Bahçe Türkiye'de mahkeme kararıyla suçsuz bulunursa Avrupa'da oynama ihtimali ile kararı UEFA verir. FIFA'nın müdahale etme yetkisi yok.

2014.01.16 21:37 - Son Güncellenme: 2014.01.16 21:37 - Spor - HABER MERKEZİ
A
FIFA yeşil ışık yaktı

FIFA Futbolcu Statüsü ve Denetimi Başkanı Ömer Ongaro, F.Bahçe'ye verilen Avrupa kupalarından 2 yıl men cezasıyla ilgili, "Kararı UEFA aldı ve FIFA'nın bu konuya hiçbir şekilde müdahale etme yetkisi yok" dedi. Ongaro, F.Bahçe'nin Türkiye'de mahkeme kararıyla suçsuz bulunması halinde, Avrupa'da oynama ihtimali ve tazminat hakkına ilişkin kararı, cezayı veren UEFA'nın alacağını vurguladı. Ömer Ongaro F.Bahçe'yi yargılama yetkisinin FIFA'da olmadığını ve daha önce alınan kararın değiştirilmesinde de FIFA'nın herhangi bir etkisinin olamayacağını sözlerine ekledi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.16 21:37 - Son Güncellenme: 2014.01.16 21:37 - HABER MERKEZİ
A