FIFA'da samba başlıyor

FIFA'da samba başlıyor

FIFA 14 yapımcıları, Brezilya ligi ile lisans anlaşması yaptı.

2013.07.19 08:14 - Son Güncellenme: 2013.07.19 08:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
FIFA'da samba başlıyor

 

FIFA 14 yapımcıları, kulüplerle yapılan lisans görüşmelerinin ardından ilk resmi açıklama Brezilya ligi kanadından geldi.

Bu lisans anlaşmasının üzerine EA Sports yetkilerinden David Rutter yaptığı açıklamalada şu ifadelere yer verdi:

"Ligde, Brezilya'nın en üst düzeydeki 19 takımı bu ligde yer alacak ve oyuncularımız bu takımlardaki futbolcuları FIFA Ultimate Team'de de kullanabilecek. Özellikle oyuncularımızın Brezilya ligine olan ilgisinden dolayı, FIFA 14′e Brezilya ligini getirmekten fazlasıyla heyecan duyuyoruz."

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.19 08:14 - Son Güncellenme: 2013.07.19 08:14 - HABER MERKEZİ
A