'Feyza'ya da gıcıklık yapabilirdim...

'Feyza'ya da gıcıklık yapabilirdim...

'Huzur Sokağı'nın 'Şükran'ı Sinem Öztürk; oynadığı karakter kadar sabırlı olamayacağını söyledi: 'Şükran'ı takdir etsem de, onun kadar güçlü ve mantıklı davranamazdım. Aşk acısı çekiyorsam; kaçıp giderdim. 'Feyza'ya da gıcıklık yapabilirdim.

2013.09.20 10:07 - Son Güncellenme: 2013.09.20 10:08 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Feyza'ya da gıcıklık yapabilirdim...

ATV ekranlarında yayınlanan 'Huzur Sokağı' adlı dizi yeni sezona hızlı bir giriş yaptı. 'Feyza', 'Bilal' ve 'Şükran' arasındaki aşk üçgeninde yaşananlar, izleyicileri ekran başına kilitledi. Dizinin 'Şükran'ı Sinem Öztürk de çarpıcı açıklamalarda bulundu. Dizinin bu denli başarıya ulaşmasının şaşırtıcı olmadığını belirten ünlü oyuncu, kendisinin de sıkı bir 'Huzur Sokağı' izleyicisi olduğunu söyledi. Canlandırdığı karakterinin yaşadıklarını üzülerek takip ettiğini belirten Öztürk, 'Şükran'ın neler yaşayacağını merakla bekliyor. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.09.20 10:07 - Son Güncellenme: 2013.09.20 10:08 - HABER MERKEZİ
A