Ferhat Göçer'den İzmit'te muhteşem konser

Ferhat Göçer'den İzmit'te muhteşem konser

İZMİT'in düşman işgalinden kurtuluşunun 97'nci yıldönümü etkinlikleri kapsamında Ferhat Göçer konser verdi. Ferhat Göçer'in şarkılarına binlerce kişi eşlik etti.

2018.06.30 00:48 - Son Güncellenme: 2018.06.30 00:49 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Ferhat Göçer'den İzmit'te muhteşem konser

İzmit'in düşman işgalinden kurtuluşunun 97'nci yıl dönümü nedeniyle Sekapark Uçurtma Tepesi alanında Ferhat Göçer konser verdi. İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, İzmit Kaymakamı Ersin Emiroğlu ve binlerce kişinin katıldığı gecede Ferhat Göçer sevilen şarkılarını seslendirdi.

Ferhat Göçer'in 'Unutmuş çoktan', 'Ayrılırsak ölürüz biz', 'Cennet', 'Yastayım', 'Kızım' ve 'Gül ki' gibi sevilen şarkılarına binlerce kişi eşlik etti. Sevenleri konserin ardından Ferhat Göçer'i alkış yağmuruna tuttu.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2018.06.30 00:48 - Son Güncellenme: 2018.06.30 00:49 - HABER MERKEZİ
A