Ferdi Kadıoğlu: Neler yapabileceğimi gösterdim
Fenerbahçe'nin genç yıldızı Ferdi Kadıoğlu, Göztepe'yi 2-1 mağlup ettikleri maçın ardından konuştu.
2020.07.04 23:46 - Son Güncellenme: 2020.07.04 23:46 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'de Göztepe'yi 2-1 mağlup eden Fenerbahçe'de gollerin sahibi Ferdi Kadıoğlu, maç sonunda açıklamalar yaptı.
İşte Ferdi Kadıoğlu'nun açıklamaları;
İki gol attığım için çok mutluyum ama bunu takımın yardımıyla yaptım. Savaştık, kazandık.
ONLARA GÖSTERDİM
Taraftarın benim oynamama istemesinden dolayı mutluyum, onlara neler yapabileceğimi gösterdim