Fenerbahçe'ye üç müjde birden!

Fenerbahçe'ye üç müjde birden!

Fenerbahçe, milli arada çalışmalarını iki günlük iznin ardından sürdürdü. Sarı-lacivertli takımda sakat oyuncuların takıma dönmesi sevinç yarattı.

2019.10.14 20:05 - Son Güncellenme: 2019.10.14 20:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'ye üç müjde birden!

Akşam 19:00'da başlayan idmanda sakatlıkları bulunan Hasan Ali, Moses ve Rodrigues takımla çalışmalara başladılar.

İki günün ardından takım toplandı. U-19'dan Muhammed Gümüşkaya ile U-21'den Altay Bayındır ve Murat Sağlam takıma katıldı.

Fenerbahçe'de sekiz futbolcu ise milli takımda bulunuyorlar.

 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.10.14 20:05 - Son Güncellenme: 2019.10.14 20:05 - HABER MERKEZİ
A