Fenerbahçe'ye Timsah darbesi
Kadıköy'de Ankaragücü'ne teslim olan Fenerbahçe'yi eski Timsahlar yıktı.
2018.10.29 10:39 - Son Güncellenme: 2018.10.29 14:29 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in 10'uncu haftasında Fenerbahçe'ye konuk olan MKE Ankaragücü, sahadan 3-1'lik skorla ayrılırken, sahaya damgasını eski Bursasporlular vurdu.
Sarı Lacivertlilerin, Kanarya önünde attığı ilk golde Yeşil Beyazlı eski oyuncu Erdem Özgenç'in ortasında Bursaspor'dan kiralık olarak başkent ekibine giden Kubilay Kanatsızkuş'un kafayla indirdiği topa eski Timsah Ricardo Faty dokundu. Topu filelerde gören isim de Bursaspor'un eski file bekçisi Harun Tekin oldu.

Kazanılan penaltıyı ise yine eski Bursasporlu Erdem Özgenç gole çevirdi ve Fenerbahçe'nin tüm umutlarını yerle bir etti.