Fenerbahçe voleybol takımı sezonu açtı
Fenerbahçe Erkek Voleybol Takımı, yeni sezon çalışmalarına bugün öğle saatlerinde Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla başladı.
2018.08.28 17:27 - Son Güncellenme: 2018.08.28 17:28 - Spor - HABER MERKEZİ
Antrenman öncesi yapılan tanışma toplantısında İdari Menajer Abdullah Paşaoğlu ile Başantrenör Veljko Basic kısa birer konuşma yaptı.
Basic yönetiminde gerçekleştirilen 2018-2019 sezonun ilk çalışması atletizm pistinde yapıldı. Keyifli bir ortamda gerçekleştirilen çalışma 1.5 saat sürdü. Antrenmanda milli takımlarında bulunan yeni transferlerimizden Wouter ter Maat ve Kevin Klinkenberg hariç tüm oyuncular yer aldı.