Fenerbahçe taraftarından "passolig" eylemi

Fenerbahçe taraftarından "passolig" eylemi

Galatasaray-Fenerbahçe maçı öncesinde Kadıköy rıhtımda bir araya gelen Fenerbahçeli taraftarlar passoligi protesto etti.

2014.10.18 18:55 - Son Güncellenme: 2014.10.18 18:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe taraftarından "passolig" eylemi

Fenerbahçeli bir grup taraftar passoligi protesto etmek için Kadıköy'de toplandı.

Taraftarlar burada bir açıklama yaparak passolig sistemini eleştirdi.

Sistemin tribünlerdeki seyirci sayısını azalttığını ileri süren taraftarlar ellerindeki pankartlarla bir süre slogan attıktan sonra ayrıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.18 18:55 - Son Güncellenme: 2014.10.18 18:55 - HABER MERKEZİ
A