Fenerbahçe taktik çalıştı!

Fenerbahçe taktik çalıştı!

Süper Lig'de sahasında Göztepe'yi konuk edecek Fenerbahçe, maçın hazırlıklarına devam etti.

2020.07.03 00:52 - Son Güncellenme: 2020.07.03 00:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe taktik çalıştı!

Fenerbahçe, Süper Lig'in 30. haftasında 4 Temmuz Cumartesi günü sahasında Göztepe ile yapacağı maçın hazırlıklarına devam etti. 

Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda futbolcuların, ısınma ve koordinasyon hareketlerinin ardından iki grup halinde pas çalışması yaptığı bildirildi. 

Dar alanda oynanan çift kale maçla devam eden antrenmanın, taktiksel ve bireysel çalışmalarla sona erdiği aktarıldı. 

Sarı-lacivertli takım, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.03 00:52 - Son Güncellenme: 2020.07.03 00:55 - HABER MERKEZİ
A