Fenerbahçe salonda çalıştı

Fenerbahçe salonda çalıştı

Fenerbahçe, MKE Ankaragücü ile oynayacağı lig maçının hazırlıklarını milli oyunculardan yoksun gerçekleştirdiği antrenmanla sürdürdü.

2019.03.22 16:04 - Son Güncellenme: 2019.03.22 16:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe salonda çalıştı

Can Bartu Tesisleri'nde, Teknik Direktör Ersun Yanal yönetiminde yapılan idman salonda ısınma ve egzersiz çalışmalarıyla başladı. Antrenman; kuvvet, denge ve dayanıklılık çalışmalarıyla tamamlandı. 

Fenerbahçe, Ankragücü maçı hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.22 16:04 - Son Güncellenme: 2019.03.22 16:07 - HABER MERKEZİ
A