Fenerbahçe salonda çalıştı

Fenerbahçe salonda çalıştı

Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Ankaragücü ile deplasmanda karşılaşacak olan Fenerbahçe, hazırlıklarını bugün sabah saatlerinde yaptığı günün ilk antrenmanıyla sürdürdü.

2019.03.20 14:29 - Son Güncellenme: 2019.03.20 14:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe salonda çalıştı

Can Bartu Tesisleri'nde, Teknik Direktör Ersun Yanal yönetimindeki antrenman saat 11.30'da başladı. Salonda gerçekleştirilen idman; ısınma ve koordinasyon hareketlerinin ardından yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla tamamlandı. 

Sarı-lacivertliler, Ankaragücü maçı hazırlıklarını akşam saatlerinde yapacağı günün ikinci antrenmanıyla sürdürecek. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.20 14:29 - Son Güncellenme: 2019.03.20 14:29 - HABER MERKEZİ
A