Fenerbahçe'nin yeni transferi antrenmanda
Fenerbahçe, UEFA Şampiyonlar Ligi 2'nci Ön Eleme Turu'nda İsviçre temsilcisi FC Lugano ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarına bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı.
2024.07.19 21:42 - Son Güncellenme: 2024.07.19 21:42 - Spor - HÜRRİYET
Teknik direktör Jose Mourinho yönetiminde ısınma, koordinasyon çabukluk ve pas çalışmalarıyla başlayan antrenman; dar alanda yapılan çift kale maçlarla devam etti.
Günün tek antrenmanı taktiksel çalışmalarla tamamlandı.
Yeni transfer Allan Saint-Maximin ile milli takımlardan dönen Ferdi Kadıoğlu, Mert Müldür ve İsmail Yüksek de takımla çalıştı.Dün Hull City ile oynanan maçta ilk 11'de görev alan oyuncular ise antrenmanı rejenerasyon çalışmasıyla tamamladı.Sarı-lacivertli ekip, Lugano ile oynayacağı maçın hazırlıklarını yarın yapacağı idmanla sürdürecek.