Fenerbahçe'nin cezası kaldırıldı

Fenerbahçe'nin cezası kaldırıldı

Mahkeme, Fenerbahçe'ye şike ve teşvik suçu yüzünden verilen 100 bin TL'lik cezayı kaldırdı.

2013.11.22 09:26 - Son Güncellenme: 2013.11.22 09:27 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'nin cezası kaldırıldı

Sporda Şiddet ve Düzensizliği Önleme kanunu kapsamında Fenerbahçe'nin en az 100 bin TL idari para cezası ödemesi gerekiyordu. Ancak mahkeme bu karar bozdu.

Milliyet gazetesinde yer alan habere göre sarı lacivertli kulüp adına avukat Özge Tokarlı, suçun henüz kesinlik kazanmadığını, bundan dolayı kendilerine ceza verilemeyeceğini bildiren bir dilekçeyle idari para cezasına itiraz etti. Durumu değerlendiren Kadıköy Sulh Ceza Mahkemesi yeterli delil bulunamamasından dolayı para cezasının iptaline karar verdi.

Para cezasının kaldırılmasını yorumlayan hukukçular, artık Yargıtay'dan Fenerbahçe için kötü bir haber gelse de bu durumun kulüp yararına olmadığına karar verildiğini dile getirdiler.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.22 09:26 - Son Güncellenme: 2013.11.22 09:27 - HABER MERKEZİ
A