Fenerbahçe Laktak testinden geçti
Fenerbahçe, ligin ikinci yarısının hazırlıkları kapsamında kamp yaptığı Antalya'da bugün sabah saatlerinde laktat testinden geçti.
2015.01.11 15:39 - Son Güncellenme: 2015.01.11 15:40 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'nin teknik heyeti ve sağlık ekibi kontrolünde gerçekleştirilen laktat testi, saat 10.00'da başladı. Teste katılmayan Pierre Webo, Mehmet Topal ve Bruno Alves, özel program dahilinde çalışırken, kaleciler Volkan Demirel, Mert Günok ve Erten Ersu, kaleci antrenörü Murat Öztürk eşliğinde çalışmalarını sürdürdüler.
Fenerbahçe, ligin ikinci yarısının hazırlıklarını Regnum Carya Golf Resort Otel'in sahasında saat 18.00'da başlayacak antrenmanla sürdürecek.