Fenerbahçe Kulübünün seçimli Yüksek Divan Kurulu Toplantısı'nda oy verme işlemi sürüyor
Başkan adayları Sevil Becan, Nihat Tokat ve Şekip Mosturoğlu, oylarını kullandı
2024.04.27 13:16 - Son Güncellenme: 2024.04.27 13:21 - Spor - AA
Faruk Ilgaz Tesisleri'nde gerçekleştirilen, kulüp başkanı Ali Koç, yönetim kurulu üyeleri ve YDK üyelerinin katıldığı toplantıda adaylar oy kullanma sürecini gerçekleştirdi.

Adaylardan Nihat Tokat, ilk oyu kullanan isim olurken ardından Sevil Becan ve son olarak Şekip Mosturoğlu oylarını verdi.

Toplantıda oy kullanma işlemi saat 15.00'te tamamlanacak.