Fenerbahçe, Kayserispor hazırlıklarına başladı

Fenerbahçe, Kayserispor hazırlıklarına başladı

Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final ilk maçında 2 Mart Perşembe günü deplasmanda Kayserispor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

2017.02.27 17:47 - Son Güncellenme: 2017.02.27 17:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe, Kayserispor hazırlıklarına başladı

Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final ilk maçında 2 Mart Perşembe günü deplasmanda Kayserispor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Teknik Direktörümüz Dirk Advocaat yönetiminde saat 14.00'te başlayan antrenman 1 saat 20 dakika sürdü. Koşu ve ısınma hareketleriyle başlayan antrenmanda 2 gruba ayrılan oyuncular 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yaptı. Pas organizasyonlarıyla devam eden antrenman, çift kale maçlarla noktalandı.

Fenerbahçemiz, Kayserispor maçının hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmayla sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.27 17:47 - Son Güncellenme: 2017.02.27 17:47 - HABER MERKEZİ
A