Fenerbahçe Kadın Masa Tenisi Takımı şampiyon oldu

Fenerbahçe Kadın Masa Tenisi Takımı şampiyon oldu

Fenerbahçe Kadın Masa Tenisi Takımı, Bupiliç Süper Ligi'ni şampiyonlukla tamamladı.

2023.05.27 15:32 - Son Güncellenme: 2023.05.27 15:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe Kadın Masa Tenisi Takımı şampiyon oldu

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre Bupiliç Süper Ligi 2023 sezonu, İstanbul'da yapılan 6. etap play-off final müsabakalarıyla sona erdi.

Gülpembe Özkaya, Özge Yılmaz, Zeynep Duran ve Parinaz Hajilou'dan oluşan Fenerbahçe Kadın Masa Tenisi Takımı, ligi zirvede bitirerek şampiyonluğunu ilan etti.

Öte yandan, Fenerbahçe Erkek Masa Tenisi Takımı da sezonu 5. olarak tamamladı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.05.27 15:32 - Son Güncellenme: 2023.05.27 15:36 - HABER MERKEZİ
A