Fenerbahçe Kadıköy'de acımadı

Fenerbahçe Kadıköy'de acımadı

Spor Toto Süper Lig'de yapılan maçta Fenerbahçe, Medical Park Antalyaspor'u 2-0 yendi.

2012.04.07 22:08 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe Kadıköy'de acımadı

Fenerbahçe ile Medical Park Antalyaspor arasında oynanan maçın ilk yarısı 0-0 berabere bitti.
62. dakikada Fenerbahçe öne geçti. Ceza alanı içinde topla buluşan Mehmet Topuz'un yerden ortasında, soldan ceza alanına giren Ziegler'in kale önüne gönderdiği topa Sow dokunarak, meşin yuvarlağı filelere gönderdi: 1-0
72. dakikada Fenerbahçe skoru 2-0 yaptı. Emre'nin pasıyla ceza alanına giren Bienvenu, yerden sert ve düzgün bir vuruşla topu direğin dibinden ağlara göndererek, farkı 2'ye çıkardı: 2-0.
Fenerbahçe, ikinci yarıda attığı iki golle karşılaşmadan 2-0 galip ayrıldı.

Kadıköy'de 40 maçtır yenilmiyor
Spor Toto Süper Lig'de 34 maçlık bölümün son maçında Medical Park Antalyaspor'u 2-0 yenen Fenerbahçe, Kadıköy'deki yenilmezliğini 40 maça yükseltti.
Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda ligde son yenilgisini 2009-2010 sezonunun 22. haftasında 22 Şubat 2010'da Bursaspor'a karşı alan sarı-lacivertli ekip, geçen 2 yılı aşkın sürede yenilgi yüzü görmedi.
Fenerbahçe, normal sezonu 68 puanla 2. sırada tamamladı.
Sarı-lacivertli ekip, 34 maçlık lig etabında toplam 20 galibiyet alırken, 6 maçta yenildi, 8 maçı da berabere tamamladı.
34 maçlık bölümde rakip filelere toplam 61 gol atan Fenerbahçe, kendi kalesinde ise 34 gol gördü.
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu'na 34 puanla başlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.04.07 22:08 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A