Fenerbahçe İstanbul'a döndü..

Fenerbahçe İstanbul'a döndü..

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe, Avusturya kampını tamamlayarak İstanbul'a döndü..

2012.07.26 15:57 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe İstanbul'a döndü..

Sezon hazırlıklarının ikinci etabını Avusturya'da yaptığı kampla tamamlayan sarı-lacivertliler, Viyana'dan kalkan özel uçakla öğleden sonra Sabiha Gökçen Havalimanı'na geldi.

Fenerbahçe, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. eleme turunda Rumen takımı Vaslui ile 1 Ağustos Çarşamba günü Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynayacağı ilk maçın hazırlıklarına yarın akşam saatlerinde Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde yapacağı antrenmanla başlayacak. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.26 15:57 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A