Fenerbahçe günü çift idmanla tamamladı

Fenerbahçe günü çift idmanla tamamladı

Süper Lig'in 30'uncu haftasında Göztepe'yi konuk edecek olan Fenerbahçe, bu maçın hazırlıklarını akşam saatlerinde Can Bartu Tesisleri'nde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü.

2020.07.01 22:07 - Son Güncellenme: 2020.07.01 22:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe günü çift idmanla tamamladı

Isınma ve koordinasyon çalışmalarının ardından pas çalışması yapan oyuncular, dar alanda çift kale maçla antrenmana devam etti. İdman, taktiksel ve bireysel çalışmalarla sona erdi.

Fenerbahçe, Göztepe maçı hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.01 22:07 - Son Güncellenme: 2020.07.01 22:09 - HABER MERKEZİ
A