Fenerbahçe Giresun'a geldi
Ziraat Türkiye Kupası'nda Giresunspor ile yarın çeyrek final mücadelesi verecek olan Fenerbahçe, özel uçakla Ordu-Giresun Havaalanı'na geldi.
2018.01.30 21:33 - Son Güncellenme: 2018.01.30 21:33 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe kafilesini havaalanında bir grup taraftar karşıladı. Sloganlar ile karşılanan Fenerbahçeli futbolculara taraftarlar yoğun ilgi gösterdi. Kafile ardından konaklayacağı otele gitmek için yola çıktı. Fenerbahçe yarın 20.30'da Giresun Atatürk Stadındaki karşılaşmaya kadar otelde dinlenecek.