"Fenerbahçe gibi şikayetimiz yok"

"Fenerbahçe gibi şikayetimiz yok"

Galatasaraylı yönetici Eşref Alaçayır, Ziraat Türkiye Kupası'ndan şikayet eden Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım ile farklı düşündüklerini söyledi.

2016.02.01 09:22 - Son Güncellenme: 2016.02.01 09:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Fenerbahçe gibi şikayetimiz yok"

Galatasaraylı yönetici Eşref Alaçayır, Ziraat Türkiye Kupası'ndan şikayet eden Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım ile farklı düşündüklerini söyledi.

Alaçayır, "Bizim Fenerbahçe gibi bir şikayetimiz yok. Kulüpler böyle bir karar alırsa uyarız. Federasyon katılmamız için bizi davet ediyorsa, biz de icabet edeceğiz" dedi.

Sarı-kırmızılı yönetici, UEFA'ya bir savunma daha vereceklerini belirterek, "Devam eden bir yargılama var, bu konuda konuşmayayım" ifadesini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.01 09:22 - Son Güncellenme: 2016.02.01 09:23 - HABER MERKEZİ
A