Fenerbahçe galibiyetle ayrıldı
Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı, Bayanlar Voleybol Ligi'nin 10.haftasında Beşiktaş ile karşılaştı. Sarı lacivertli takım, Burhan Felek Spor Salonu'nda oynanan mücadeleden 3-0 galip ayrıldı.
2013.12.08 15:18 - Son Güncellenme: 2013.12.08 15:18 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı, Bayanlar Voleybol Ligi'nin 10.haftasında Beşiktaş ile karşılaştı. Sarı lacivertli takım, Burhan Felek Spor Salonu'nda oynanan mücadeleden 3-0 galip ayrıldı.