Fenerbahçe, evinde BOTAŞ'ı devirdi

Fenerbahçe, evinde BOTAŞ'ı devirdi

Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nin 21. hafta erteleme maçında Fenerbahçe, konuk ettiği BOTAŞ'ı 83-70 yendi.

2019.03.12 20:13 - Son Güncellenme: 2019.03.12 20:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe, evinde BOTAŞ'ı devirdi

Sarı-lacivertli ekip, bu sonuçla ligde 17. galibiyetini elde etti, BOTAŞ ise 6. yenilgisini yaşadı.

Salon: Metro Enerji 
Hakemler:
Ergin Sarı, Hüseyin Çelik, Sedef Yarıcı 
Fenerbahçe: Birsel Vardarlı Demirmen 8, Ayşe Cora 16, Zandalasini 15, Vaughn 6, Verameyenka 15, Plum 10, Özge Yavaş 4, Tuğçe Canıtez 7, Tilbe Şenyürek 2, Esra Ural Topuz, Merve Arı 
BOTAŞ: Olcay Çakır Turgut 10, Büşra Akbaş 2, Cuic 27, Melis Gülcan 14, Krivacevic 13, Aylin Darınç 2, Sehernaz Çidal 2, Erdenay Topçu 
1. Periyot: 24-14 
Devre: 48-33 
3. Periyot: 70-53 
Beş faulle çıkan: 39.28 Büşra Akbaş (BOTAŞ)

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.12 20:13 - Son Güncellenme: 2019.03.12 20:13 - HABER MERKEZİ
A