Fenerbahçe'den VAR göndermesi

Fenerbahçe'den VAR göndermesi

Galatasaray'ın Kasımpaşa'yı 2-1 mağlup ettiği maçın ardından Fenerbahçe'den VAR göndermeli flaş bir paylaşım geldi.

2021.02.14 20:47 - Son Güncellenme: 2021.02.14 20:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'den VAR göndermesi

Süper Lig'in 25. haftasında Galatasaray, Kasımpaşa'yı 89. dakikada penaltıdan bulduğu golle 2-1 mağlup etti.

Dün maç fazlasıyla liderliğe yükselen Fenerbahçe, bu sonucun ardından ikinci sıraya geriledi. 

Karşılaşma sonrasında Kasımpaşa cephesinden maçtaki hakem yönetimine üst üste tepkiler gelirken; Fenerbahçe'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Kirli lobi VAR, Şaibe VAR, Kayırma VAR, Haksızlık VAR, Adalet YOK" ifadeleriyle VAR (Video Hakem Uygulaması) göndermesi yapıldı.

 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.14 20:47 - Son Güncellenme: 2021.02.14 20:47 - HABER MERKEZİ
A