Fenerbahçe'den VAR göndermesi
Galatasaray'ın Kasımpaşa'yı 2-1 mağlup ettiği maçın ardından Fenerbahçe'den VAR göndermeli flaş bir paylaşım geldi.
2021.02.14 20:47 - Son Güncellenme: 2021.02.14 20:47 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'in 25. haftasında Galatasaray, Kasımpaşa'yı 89. dakikada penaltıdan bulduğu golle 2-1 mağlup etti.
Dün maç fazlasıyla liderliğe yükselen Fenerbahçe, bu sonucun ardından ikinci sıraya geriledi.
Karşılaşma sonrasında Kasımpaşa cephesinden maçtaki hakem yönetimine üst üste tepkiler gelirken; Fenerbahçe'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Kirli lobi VAR, Şaibe VAR, Kayırma VAR, Haksızlık VAR, Adalet YOK" ifadeleriyle VAR (Video Hakem Uygulaması) göndermesi yapıldı.