Fenerbahçe'den evinde 5. mağlubiyet
Süper Lig'de Göztepe'ye 1-0 mağlup olan Fenerbahçe, bu sezon Kadıköy'de ligde 5. mağlubiyetini aldı.
2021.02.21 21:01 - Son Güncellenme: 2021.02.21 21:01 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'in 26. haftasında Fenerbahçe evinde Göztepe'ye 1-0 mağlup oldu ve ligde Kadıköy'de 5. kez yenildi.
Sarı-lacivertli ekip bu sezon ilk olarak Konyaspor'a 2-0 kaybederken daha sonra evinde Beşiktaş'a 4-3, Yeni Malatyaspor'a 3-0 ve Galatasaray'a 1-0 mağlup olmuştu.
Fenerbahçe, Göztepe karşısında da 1-0 kaybederek evinde bu sezon beşinci kez kaybetti.