Fenerbahçe'den Amed'e teşekkür

Fenerbahçe'den Amed'e teşekkür

Fenerbahçe Kulübü, bugün Diyarbakır'da oynanan Amedspor-Fenerbahçe maçı öncesinde ve sonrasında kendilerine gösterilen misafirperverliğe teşekkür etti.

2016.02.09 18:02 - Son Güncellenme: 2016.02.09 18:04 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'den Amed'e teşekkür

Sarı-Lacivertli kulüp resmi sitesinden yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"09 Şubat 2016 Salı günü Diyarbakır'da oynanan, Amed Sportif Faaliyetler - Fenerbahçe Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final ilk maçında, takımımıza ve kafilemize gösterilen misafirperverlikten ötürü, Amed Sportif Faaliyetler Kulübü'ne, tüm kamu ve resmi görevlilere, güvenlik güçlerine ve Diyarbakır halkına teşekkür ederiz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.09 18:02 - Son Güncellenme: 2016.02.09 18:04 - HABER MERKEZİ
A