Fenerbahçe'den Amed'e teşekkür
Fenerbahçe Kulübü, bugün Diyarbakır'da oynanan Amedspor-Fenerbahçe maçı öncesinde ve sonrasında kendilerine gösterilen misafirperverliğe teşekkür etti.
2016.02.09 18:02 - Son Güncellenme: 2016.02.09 18:04 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı-Lacivertli kulüp resmi sitesinden yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"09 Şubat 2016 Salı günü Diyarbakır'da oynanan, Amed Sportif Faaliyetler - Fenerbahçe Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final ilk maçında, takımımıza ve kafilemize gösterilen misafirperverlikten ötürü, Amed Sportif Faaliyetler Kulübü'ne, tüm kamu ve resmi görevlilere, güvenlik güçlerine ve Diyarbakır halkına teşekkür ederiz."