Fenerbahçe'de kaptanlar devreye girdi

Fenerbahçe'de kaptanlar devreye girdi

Maçın ardından sıcağı sıcağına yaşanan gerginliğin ardından dün takım kaptanları devreye girdi.

2016.04.11 08:42 - Son Güncellenme: 2016.04.11 08:42 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'de kaptanlar devreye girdi

Volkan Demirel, Mehmet Topal ve Gökhan Gönül kalan haftalarda herkesin kenetlenmesi ve maçların kayıpsız geçilmesi için dün takımla bir toplantı gerçekleştirdi.

Üç tecrübeli oyuncu, "Evet, hepimiz üzgünüz. Yenilginin gerginliğini de yaşıyoruz. Mağlubiyet bize yakışmadı. Ancak bir an önce kendimize gelip, bu ruh halinden sıyrılmalıyız" ifadelerini kullandı.

Kaptanlar, çarşamba günkü Galatasaray maçına dikkat çekerek, "Derbi bizim diriliş maçımız olacak. Ezeli rakibimizi deplasmanda yenmek, kalan haftalar için sadece bize değil camiaya ve taraftarlara da büyük moral olacak. Artık sakin kalmalı ve kazanarak yolumuza devam edip Beşiktaş'ın takılmasını beklemeliyiz" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.11 08:42 - Son Güncellenme: 2016.04.11 08:42 - HABER MERKEZİ
A