Fenerbahçe'de Göztepe mesaisi

Fenerbahçe'de Göztepe mesaisi

Süper Lig'in 18'inci haftasında Göztepe'yi konuk edecek olan Fenerbahçe, bu maçın hazırlıklarına Can Bartu Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla başladı.

2018.01.17 18:14 - Son Güncellenme: 2018.01.17 18:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'de Göztepe mesaisi

Teknik direktör Aykut Kocaman yönetiminde yapılan antrenmanda İstanbulspor karşısında forma giyen oyuncular rejenerasyon çalışması yaparken, diğer oyuncular ise koşu, ısınma ve koordinasyon hareketlerinin ardından 2 gruba ayrıldılar. 5'e 2 top kapma ve pas çalışmasının ardından yine pas çalışmalarıyla devam eden antrenman, dar alanda yapılan çift kale maçla tamamlandı.

Sarı-lacivertli ekip, Göztepe maçının hazırlıklarına yarın yapacağı çalışmayla devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.17 18:14 - Son Güncellenme: 2018.01.17 18:14 - HABER MERKEZİ
A