"Fenerbahçe'de bir şey eksikti"

"Fenerbahçe'de bir şey eksikti"

Fenerbahçe'den ayrılarak Brezilya'da fırtınalar estiren Diego Ribas açıklamalarda bulundu.

2016.09.29 16:36 - Son Güncellenme: 2016.09.29 16:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Fenerbahçe'de bir şey eksikti"

Fenerbahçe'nin serbest bıraktığı Diego, Brezilya'da harikalar yaratırken, yaptığı son açıklamada, ''Politik durum beni ve ailemi korkuttu. Kriz yakınınızda olduğunda bunu daha iyi hissediyorsunuz. Aynı şekilde kulüpte bir eksiklik vardı. Sonuçların eksikliğinin yanında açıklamakta zorlanacağım bir eksiklik. Fenerbahçe liderlerine Flamengo'nun beni istediğini söyledim. Onlar da beni serbest bırakarak, Flamengo'ya gelmeme izin verdiler'' sözlerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.29 16:36 - Son Güncellenme: 2016.09.29 16:36 - HABER MERKEZİ
A