Fenerbahçe 5-0 Galatasaray
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde Fenerbahçe, Galatasaray'ı 75-62 mağlup etti. Sarı Lacivertliler, bu sezon Sarı Kırmızılılar'la 5. kez karşılaştı ve bütün maçları kazanmayı bildi.
2016.02.15 11:11 - Son Güncellenme: 2016.02.15 11:11 - Spor - HABER MERKEZİ
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 19. hafta mücadelesinde Fenerbahçe, Ülker Sports Arena'da Galatasaray'ı konuk etti. Maçın ilk çeyreği Fenerbahçe'nin 23-14'lük üstünlüğü ile sona erdi.
İkinci çeyrekte Sarı Kırmızılılar, çeyrekte dengeyi kurdu ve farkı kapattı: 43-34. İlk yarı bu skorla sona erdi.
Karşılaşmanın ikinci yarısında Galatasaray, Fenerbahçe karşısında farkı iyice eritti ve 3. çeyrek sonucunda skor 55-51 oldu.
Ancak son çeyrekte Fenerbahçe kontrolü bir kez daha eline aldı ve mücadeleyi 75-62 kazandı. Fenerbahçe bu galibiyetle liderlik koltuğuna oturdu.
Galatasaray ise 30 puanla 5. sırada yer aldı.