Feghouli: Taraftarımızdan özür diliyorum

Feghouli: Taraftarımızdan özür diliyorum

Galatasaraylı futbolcu Sofiane Feghouli, Beşiktaş'a 3 - 0 yenildikleri derbi maçın ardından yaptığı açıklamada, "Taraftarımızdan özür diliyorum" dedi.

2017.12.02 21:50 - Son Güncellenme: 2017.12.02 21:51 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Feghouli: Taraftarımızdan özür diliyorum

Maç sonu yayıncı kuruluşa konuşan Feghouli, "İlk yarı iyi bir oyun sergiledik ama gol fırsatlarını değerlendiremedik. Rakibimiz de ilk golden sonra diğer golleri buldu. Taraftarımızdan özür diliyorum. Bundan sonra çok çalışacağız ve daha iyi sonuçlar almak için uğraşacağız" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.02 21:50 - Son Güncellenme: 2017.12.02 21:51 - HABER MERKEZİ
A