"Federasyon Kupası önemini yitirdi"
Aston Villa Menajeri Paul Lambert, İngiltere Federasyon Kupası hakkında ilginç açıklamalarda bulundu. Lambert, Premier Lig kuluplerinin önceliğinin değiştiğini ve artık İngiltere'nin en eski kupasını kazanmanın çok önemli olmadığını savundu.
2014.01.03 15:08 - Son Güncellenme: 2014.01.03 15:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Dünyanın en eski futbol organizasyonu İngiltere Federasyon Kupası önemini yitiriyor mu? Aston Villa Menajeri Paul Lambert'e göre bu sorunun yanıtı "evet".
Lambert, Premier Lig'in iddialı takımları için Federasyon Kupası'nı kazanıp kazanmamanın artık çok da önemli olmadığını ileri sürdü. Bu soruya dürüst yanıt verecek hemen her İngiliz kulübün kendisiyle aynı fikirde olacağını savunan Lambert; "İngiliz takımlar için önemli olan Premier Lig'de sergiledikleri performans. Federasyon Kupası hem zaman hem de para kaybı" diye konuştu.
Aston Villa'nın Premier Lig'in yoğun maç temposunda yeterince zorlandığını ifade eden Lambert, takımının iki şampiyonada mücadele edecek güçte olmadığını vurguladı. 7 kez Federasyon Kupası kazanan Birmingham ekibi, en son 1957 finallerinde mutlu sona ulaşmıştı. Bu sezon 3'üncü tura yükselen Aston Villa, cumartesi günü Sheffield United ile karşı karşıya gelecek.