Feci kaza öncesi son mola
Kayseri Pınarbaşı'nda aşırı buzlanma nedeniyle İstanbul'dan Muş'a giden yolcu otobüsü şarampole devrildi.Kazada ve 21 kişinin ölmüş 29 kişinin yaralanmıştı. Kaza yapan otobüsü Düzce'de mola verdi. Mola veren aracın tesislere gelişi , yolcuların inişi güvenlik kamerasına yansıdı.
2014.01.23 14:00 - Son Güncellenme: 2014.01.23 14:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgilere göre Kayseri'de kaza yapan otobüs İstanbul'dan yola çıkmasının ardından ilk molasını Düzce'de verdi. Düzce'ye 16.50 sıralarında gelen yolcu otobüsü yolcuları burada mola verdi. Mola sonrasında yolcular tek tek otobüse binerek ölüme doğru yola çıktılar. Kazada hayatını kaybeden ve yaralananların görüntüleri güvenlik kameralarına ise böyle yansıdı.