Fazıl Say'dan ODTÜ'ye destek

Fazıl Say'dan ODTÜ'ye destek

ODTÜ'de yaşanan olaylara Fazıl Say'dan destek geldi: "ODTÜ yanındayız."

2012.12.26 13:06 - Son Güncellenme: 2012.12.26 13:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Fazıl Say'dan ODTÜ'ye destek

ODTÜ'lü öğrencilerin Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı protestosuna ilişkin Facebook hesabından bir açıklama yapan Fazıl Say, 'Bu baskıya direniş gösterenleri ve ODTÜ'lüleri kutluyorum' dedi.

BİR TEPKİ DE FAZIL SAY'DAN
Sosyal medya aracılığıyla ODTÜ'de yaşananları değerlendiren Fazıl Say, yaşananlara ilişkin şu ifadeleri kullandı:

ODTÜ YANINDAYIZ
Olayların olduğu gün ODTÜ'de konserim vardi. O gün de yazmıştım. Öğrencilerin kimi zaman siyasileri protesto etmesi normaldir. Bu dünyanın her yerinde olağandır. Anormal olan oraya 5000 polisle gelip (savaşa gelir gibi?) öğrencilere gaz bombası sıkmaktır. Bazı rektörler ODTÜ'yü kınıyor olabilir. Bu haksız bir tutumdur. Bu baskıya direniş gösterenleri ve ODTÜ'lüleri kutluyorum. Tarih ise, haksızlıklarin bedelini ödetecektir. Hepimiz her şeyin farkındayız. Farkındayız. Farkındayız. Farkındayız.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.12.26 13:06 - Son Güncellenme: 2012.12.26 13:08 - HABER MERKEZİ
A