Fabrikada yemekten zehirlenen 42 işçi, hastanelik oldu

Fabrikada yemekten zehirlenen 42 işçi, hastanelik oldu

KONYA'da bir şeker fabrikasında çalışan 42 işçi, yedikleri öğle yemeğinden zehirlendikleri şüphesiyle hastanelere kaldırıldı.

2016.09.01 00:15 - Son Güncellenme: 2016.09.01 00:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Fabrikada yemekten zehirlenen 42 işçi, hastanelik oldu
00:59 42 işçi, yemek zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı

İLGİLİ VİDEO

42 işçi, yemek zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı

Olay, akşam saatlerinde Konya-Karaman karayolu üzerindeki bir şeker fabrikasında meydana geldi. Fabrikada, öğle yemeğinde, orman kebabı, bulgur pilavı, domates çorbası, salata ve tahin helva yedikleri belirtilen işçilerden bazılar akşam saatlerinde rahatsızlandı. Mide bulantısı ve baş dönmesi şikayeti görülen şüpheliler, çağırılan ambulanslarla kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı. Serum tedavisi uygulanan işçilerin büyük bölümü taburcu edildi. 

Fabrikada, öğle yemeğinden 700 işçinin yemek yediği belirtilirken, rahatsızlananların sayısının artabileceği belirtildi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.09.01 00:15 - Son Güncellenme: 2016.09.01 00:15 - HABER MERKEZİ
A