42 işçi, yemek zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı

Haber · 2016.09.01 09:52

Konya'da bir şeker fabrikasında çalışan 42 işçi, öğlen yedikleri yemekten zehirlendikleri şüphesiyle hastanelere kaldırıldı.