Fabrikada 31 işçi zehirlendi!
Konya'da deterjan paketlemesinde çalışan işçiler zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
2017.02.16 08:41 - Son Güncellenme: 2017.02.16 08:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
05:47
İLGİLİ VİDEO
Zehirlenme şüphesiyle 31 işçi hastanelik oldu
Konya'da bir fabrikanın deterjan paketleme bölümünde çalışan 31 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Olay, saat 00.30 sıralarında merkez Selçuklu İlçesi Büyükkayacık Mahallesi'nde bulunan 3'ncü Organize Sanayi Sitesi'ndeki bir fabrikada meydana geldi.
Fabrikanın deterjan paketleme bölümünde gece vardiyasında çalışan işçilerden bir bölümü baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri ile fenalaştı. Firma yetkililerinin ihbarı üzerine çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi.