Fabrikada 31 işçi zehirlendi!

Fabrikada 31 işçi zehirlendi!

Konya'da deterjan paketlemesinde çalışan işçiler zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

2017.02.16 08:41 - Son Güncellenme: 2017.02.16 08:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Fabrikada 31 işçi zehirlendi!
05:47 Zehirlenme şüphesiyle 31 işçi hastanelik oldu

İLGİLİ VİDEO

Zehirlenme şüphesiyle 31 işçi hastanelik oldu

Konya'da bir fabrikanın deterjan paketleme bölümünde çalışan 31 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Olay, saat 00.30 sıralarında merkez Selçuklu İlçesi Büyükkayacık Mahallesi'nde bulunan 3'ncü Organize Sanayi Sitesi'ndeki bir fabrikada meydana geldi.

Fabrikanın deterjan paketleme bölümünde gece vardiyasında çalışan işçilerden bir bölümü baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri ile fenalaştı. Firma yetkililerinin ihbarı üzerine çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.16 08:41 - Son Güncellenme: 2017.02.16 08:42 - HABER MERKEZİ
A