Zehirlenme şüphesiyle 31 işçi hastanelik oldu

Haber · 2017.02.16 09:56

KONYA'da bir fabrikanın deterjan paketleme bölümünde çalışan 31 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.