F.Bahçe'nin ilk hafta maçı İzmir'de!

F.Bahçe'nin ilk hafta maçı İzmir'de!

Sahası bakımda olan Elazığspor, ligin ilk haftasındaki Fenerbahçe maçının İzmir'de oynanacağını açıkladı

2012.07.28 10:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
F.Bahçe'nin ilk hafta maçı İzmir'de!

Elazığspor, stadında yapılan bakım nedeniyle ilk hafta yapılacak Fenerbahçe maçının İzmir'de oynanacağını açıkladı.

Elazığspor'un resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, "Elazığspor Kulübü olarak; 2012-2013 Süper Ligindeki ilk maçımızın Elazığ yerine İzmir'de oynanması konusunda kamuoyunu aydınlatma gereği duyduk. Takımımızın Süper Lig'e yükselmesiyle başlayan "Elazığ Atatürk Stadyumundaki yenileme çalışması" Fenerbahçe ile yapacağımız Süper Lig'de ki ilk maçımıza ne yazık ki yetişemeyecek durumdadır. Bu konu tamamen Gençlik ve Spor Bakanlığının kontrolünde yürütülmekte olup kulübümüzün bu konuda herhangi bir yaptırımı bulunmamaktadır.

Bu nedenle 19 Ağustos 2012 tarihinde Fenerbahçe ile oynanılması planlanan Süper Lig maçı için alternatifler aranmıştır. Çevre illerdeki Stadyumların hiçbirinin Süper Lig standartlarına uygun olmaması nedeni ile çevre illerde uygun bir stadyum bulunamamıştır. Fenerbahçe'nin bir İstanbul kulübü olması nedeni ile İstanbul'daki stadyumların uygun olmayacağı kanaatine varılmıştır.

Bu alternatiflerden sonra maçın; kulübümüzün en çok taraftarı olan İzmir'de oynanması uygun görülmüştür.

Kamuoyuna duyurulur.

Elazığspor Kulübü Yönetimi" denildi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.28 10:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A