F.Bahçe maçından önce G.Birliği'ne müjde

F.Bahçe maçından önce G.Birliği'ne müjde

Hafta sonu Fenerbahçe'yi ağırlayacak olan Gençlerbirliği'nde sakatlığı geçen Ante Kulusic takımla birlikte çalıştı.

2013.04.19 17:35 - Son Güncellenme: 2013.04.19 17:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
F.Bahçe maçından önce G.Birliği'ne müjde

Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 30. haftasında sahasında Fenerbahçe ile yapacağı maçın hazırlıklarını tek antrenmanla sürdürdü.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Beştepe İlhan Cavav Tesisleri'ndeki antrenmana ısınma koşusuyla başlayan kırmızı-siyahlılar, koordinasyon çalışmasının ardından 5'e 2'i top kapmaca oynadı. Futbolcular, çift kale maç ve şut çalışmasıyla idmanı tamamladı.

Tedavilerine devam edilen Serkan ve Curri'nin yer almadığı antrenmanda, Ante Kulusic ilk kez takımla çalıştı.

Başkent temsilcisi, Cumartesi günü saat 16.00'da yapacağı idmanla Fenerbahçe karşılaşması hazırlıklarını tamamlayarak kampa girecek.

Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçı, 21 Nisan Pazar günü Ankara 19 Mayıs Stadı'nda saat 20.00'de başlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.19 17:35 - Son Güncellenme: 2013.04.19 17:36 - HABER MERKEZİ
A