F.Bahçe, G.Saray'ı alkışlayacak mı?

F.Bahçe, G.Saray'ı alkışlayacak mı?

G.Saray, şampiyonluğu garantileyerek Saracoğlu'na çıkarsa F.Bahçe ezeli rakibini alkışlar mı? İşte Nihat Özdemir'in yanıtı...

2012.04.18 14:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
F.Bahçe, G.Saray'ı alkışlayacak mı?

Süper Final'de Fenerbahçe'nin 5 puan önünde mutlu sona ulaşmak için büyük avantajı olan Galatasaray, Kadıköy Şükrü Saracoğlu Stadı'na şampiyonluğu garantilemiş olarak gelirse alkışlanmayacak. Posta Gazetesi'nin haberine göre; Fenerbahçe Başkan Vekili Nihat Özdemir, Galatasaray'ın olası şampiyonluğu için "İnşallah şampiyon olmazlar" dedi. Nihat Özdemir şöyle konuştu: "Galatasaraylı yöneticiler süreç içerisinde ortamı çok gerdiler. Bu durumda şampiyon olurlarsa alkışlamayız."

BARCELONA ALKIŞLAMIŞTI
8 Mayıs 2008'de oynanan Real Madrid-Barcelona maçında bu konuyla ilgili güzel bir örnek yaşanmıştı. O dönem İspanya Ligi'nde bitime 3 hafta kala şampiyonluğu garantileyen Real Madrid, çıktığı Barcelona maçında ezeli rakip takım futbolcuları tarafından alkışlanmıştı. Daha önce de Manchester United takımı, şampiyonluğu garantileyen Chelsea'yi maç öncesi alkışlamıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.04.18 14:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A