"F.Bahçe'de oynamak istiyorum"
Sarı-Lacivertli ekibin eski yıldızı açıkladı...
2012.12.26 16:55 - Son Güncellenme: 2012.12.26 16:55 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'nin transfer etmek istediği iddia edilen Mert Nobre, İstanbul'a geldi.
Brezilyalı futbolcu, "Fenerbahçe'ye daha yakın olduğun yorumları yapılıyor. Doğru mu?" şeklindeki soruya, "Evet, olabilir. Kulübüm Mersin İdman Yurdu'nun vereceği karara bağlı, ama menajerim Bucther'le yapılan görüşmenin son derece pozitif geçtiğini söyleyebilirim. Mersin de izin verirse bu transfer olabilir. Bu konudaki fikirlerimi daha önceden de söyledim. Fenerbahçe'de oynamak istiyorum. Taraftarı biliyorum, kulübü biliyorum ve faydalı olabileceğime inanıyorum" şeklinde konuştu