Eylemciler atıyor o topluyor

Eylemciler atıyor o topluyor

Adana'da eylemcilerin polis ekiplerine attıkları taşları toplayan bir sokak köpeği dikkat çekti.

2012.03.21 18:17 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eylemciler atıyor o topluyor

Adana'da düzenlenen Nevruz etkinliğinin ardından bazı gruplar, Bahçelievler Caddesi'nde bekleyen polis ekiplerine, taş ve molotofkokteyli atarak saldırdı. Bir köpeğin de göstericilerin attığı taşları ağzıyla topladığı görüldü.
Aldığı taşları polis ekibinin yanında yere bırakan köpeğin sokakta yaşadığı ve her eylemde böyle davrandığı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.03.21 18:17 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A