Eylem yapan gruba polis müdahalesi 

Eylem yapan gruba polis müdahalesi 

İstanbul Beyazıt'ta eylem yapan gruba polis müdahale etti.

2019.03.15 18:07 - Son Güncellenme: 2019.03.15 18:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eylem yapan gruba polis müdahalesi 

16 Mart 1978 yılında İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesi önünde 7 öğrencinin öldürülmesi ile Halepçe katliamının yıldönümleri nedeniyle Beyazıt Meydanı'nda toplanan öğrenci grubu basın açıklaması yaptı. Grup basın açıklamasının ardından yürümek istedi ancak polis izin vermedi.

Polis ile eylemciler arasında arbede çıktı. Polis, gruba müdahale etti. Gaz mermisi kullanan polis, eylemcilerden bazılarını gözaltına aldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.15 18:07 - Son Güncellenme: 2019.03.15 18:07 - HABER MERKEZİ
A